Najčešća pitanja

Odakle dolaze Vaši proizvodi?

Naši proizvodi su proizvedeni delimično u Evropi, delimično u Kini. Intenizivno sarađujemo s našim dobavljačima kako bi smo postigli najbolju moguću cenu i brzu isporuku.

Koliko traje garantni rok na vaše proizvode?

Svi naši proizvodi su sertifikovani i garantni rok je 2 godine. Molimo Vas da primite k znanju da se garancija na svetlosne izvore kao što su žarulje ne odnosi.

Kompanija Rendl Light Studio

Od 1990-te godine Rendl Light Studio nudi visoko kvalitetna rasvetna rešenja. Mi smo kompanija s neprestanim inovacijama koja nudi nadstandardni kvalitet servisa, visok kvalitet produkata i jednistveni dizajn. Asortiman naše kompanije zasnovan je na izboru stru

Nudite li najnoviji asortiman?

Da. Rasvjetne tehnologije i dizajn razvijaju se vrlo brzo i naporno radimo na tome da stara roba ne bude na zalihama, što je danas većini dobavljača čest problem. U novom katalogu 2019 očekujemo oko 800 novih proizvoda.

Za koliko dana će mi roba biti dodata?

Narudžbe se šalju odmah (ako su na skladištu) nakon što uplata bude knjižena na naš račun. UPS će u roku od 2-4 radna dana isporučiti vaše pošiljke na vašu adresu ili adresu kupca u vaše ime. Za narudžbu ne zahtijevamo minimum. Ako naručite više od 1000 HRK bez PDV-a, ne plaćate poštarinu. Za narudžbe do 1000 HRK bez PDV-a, naknada iznosi 100 HRK.

Zašto bih trebao koristiti vašu rasvjetu?

Našu rasvjetu možete lako odrediti, instalirati i održavati. Imate li kakvih pitanja? Ako vidite predmet, ali ga trebate urediti, kontaktirajte nas. Javite nam kako vam možemo pomoći.

Kakav je postupak kod reklamacije robe?

Prosječni postotak reklamacija trebao bi biti oko 1% godišnje. Reklamacije se odmah rješavaju zamjenom, kreditom, rezervnim dijelom ili popravkom. Reklamacije se rješavaju u našoj trgovini, pa je potrebno da kupac pošalje prijavljenu robu na adresu showrooma, zajedno s dokazom o kupnji. Troškove slanja snosi kupac. Reklamacije mogu potrajati i do 30 dana od primitka prijavljene robe i dokaza o kupnji. Nakon podmirenja zahtjeva, robu kurirom šaljemo robu o našem trošku.

Zašto ne ponudite izračune dizajna?

Ako imate crtež s zadanim dimenzijama prostora, možemo samo preporučiti ugradbene uređaje koji se temelje na funkcionalnosti i dizajnu.

Gdje mogu dobiti tehnički list proizvoda?

Dostupno je za preuzimanje na web stranama s kartice proizvoda.

Nudite li pomoć u projektima?

Ne obrađujemo projekte, već nudimo pomoć. Ovisno o vašem projektu, možemo vam pomoći da odaberete i postavite svoje svjetiljke.

Dostava robe u Ameriku i na Bliski Istok?

Možemo, ali moramo ponovno izračunati troškove dostave i kupac bi platio sve troškove otpreme, uključujući i carinu.

Skladište

Većina proizvoda je na skladištu i spremna za isporuku. Točne informacije o dostupnosti potrebne količine prikazat će se na našoj web stranici prilikom ulaska u košaricu.

UPS servis

Roba se iz našeg središnjeg skladišta u Pragu otprema UPS paketom na adresu za dostavu koju ste nam dali u svojoj narudžbi. Uvjeti dostave na odredištu su izvan naše kontrole i odgovornosti. UPS će isporučiti pošiljku osobi koja se nalazi na naznačenoj adresi na temelju uvjeta otpreme za UPS. Ako želite ovjeriti pošiljku, preporučujemo vam paket poslati na adresu tvrtke ili preuzeti robu direktno u našem skladištu.

Je li moguće dobiti popust pri kupnji veće količine robe?

Da, postoji mogućnost ostvarenja popusta. Kao maloprodajni kupac, ostvarujete popust od 5% na robu iznad 1000 USD i 10% popusta na narudžbe veće od 1000 USD. Veleprodajni partneri postavili su popuste prema dogovoru s našim prodajnim predstavnicima. Molimo kontaktirajte ih za više informacija.