Uslovi poslovanja

Opći uvjeti

Ovi uvjeti primjenjuju se na sve proizvode Rendl Lighting a.s. a isključuju bilo kakva odstupanja u odnosu na opšte ili posebne uslove kupca. Iznimka ili izmjeni uvjeta prodaje bit će obvezujuća za tvrtku RENDL Lighting A.S., osim uz suglasnost u pisanom obliku od strane ovlaštenog predstavnika RENDL Lighting Inc.

Cijene i plaćanja
Svaki proizvod uključuje cijenu uključujući porez. U košarici možete naći ukupnu cijenu, uključujući sve naknade, porez i način plaćanja.

pouzećem
Uplatom na bankovni račun
VISA, MasterCard, DinersClub

Dostava
Vrijeme isporuke navedeno je u košarici za kupnju uz različite opcije isporuke. Ako se vrijeme isporuke usluge/proizvoda razlikuje od onih prikazanih u košaricu, rok isporuke će se precizirati za svaki proizvod.

DPD Home
Hrvatska Pošta pick up point
Hrvatska Pošta
UPS
GLS

 Ako RENDL Lighting a.s. ima razloga sumnjati u solventnost kupca ili mogućnost plaćanja naručenih proizvoda, tvrtka RENDL Lighting Inc. nema obavezu za isporuku proizvoda i ima pravo da se zaustavi proizvode u pošiljci ukoliko kupac ne dostavi potvrdu o avansu ili uplati na neki drugi način koji proizilazi iz poslovnog odnosa.

Roba će biti poslana preko UPS, što podrazumeva tri pokušaja dostave. Svaki neuspjeli pokušaj UPS će komunicirati putem obavijesti. Ako treći pokušaj nije uspješan, stavka će se vratiti.

Važno je da provjerite paket pažljivo prije prihvaćanja i ako je moguće, pogledati u paket te utvrditi da nije vidljivo oštećen. Kada opskrbu staklenih proizvoda posebno je važno provjeriti njegov sadržaj i prekontrolisati da slučajno roba nije polomljena. Ako sumnjate da je pakovanje oštećeno, to je vaša odgovornost obavijestiti UPS prije prihvaćanja paketa.

Neoštećene pošiljke
 Za pošiljke koje ne budu preuzete iz bilo kojeg drugog razloga (osim ukoliko je roba oštećena), Vi ste odgovorni za sve troškove vraćanja robe.

Povratak proizvoda/usluge
Vraćanje proizvoda je o Vašem trošku, osim ako je proizvod neispravan ili oštećen pri isporuci. Vraćeni proizvodi se šalju kao preporučeni paket. U slučaju zamjene, RENDL Lighting a.s. platit će isporuku zamjenskog proizvoda. Ako želite koristiti mogućnost povratka proizvod, možete vratiti proizvod osobno ili putem pošte. Vrlo je važno da koristite prijevozničku tvrtka koja obavlja izravnim isporukama tvrtkama.

Postupak žalbe
 Povratni period iznosi 14 dana. Povratna uplata se dobija u roku od 30 dana od povrata proizvoda. Vaša je odgovornost platiti poštarinu vraćene robe. RENDL Lightig a.s. platit će isporuku zamjenskih proizvoda.
Poruka mora jasno navesti razlog za povrat robe. Vrijeme povrata izračunava od dana primitka robe. Ako ste kupili proizvod koji je preinačen po Vašem zahtjevu, razdoblje povrata računa se od dana kada je RENDL Lighting a.s. obaviješteni o proizvodu.

Ne ispunjavate uvjete za povrat novca ako:   Pakiranje proizvoda slomljeno / otvoreno.

Kod vraćanja proizvoda / usluge:
- Morate se vratiti proizvod neoštećen i u stanju u kojem ste ga primili.
- Nemojte koristiti proizvod, ali imate pravo uvida u stanje u kojem je vaš proizvod je isporučen. Ako je nastala šteta prilikom provjere proizvod ne ispunjava uvjete za povrat.


Jamstvo i servis
  Jamstveni period za sve proizvode je 2 godine.

Pravila o privatnosti

Kada naručujete proizvod, od vas se traži da ispunite svoje osobne podatke. Nakon kupnje, potrebno je da se složite da se Vaše informacije čuvaju u skladu s načelima privatnost RENDL Lighting a.s. kako bi ispunili naš dogovor s Vama. Imate pravo biti obaviješteni da je RENDL Lighting a.s. registrirala Vaše osobne podatke. Ako su informacije netočne, nepotpune ili nevažne, možete zatražiti ispravak ili brisanje Vaših osobnih podataka. Ako je tako, molimo da nas kontaktirate putem e-maila b2b@rendl.cz.

Force Majore

 RENDL rasvjeta a.s. nije odgovoran za događaje na koje ne može uticati. Misli se na događaje koji mogu biti uzrokovani okolnostima koje su izvan naše kontrole, izravno ili neizravno, spriječiti ili učiniti proizvodnju, opskrbu ili troškova neučinkovit ukloniti ovu prepreku. Pod takvim okolnostima smatra se poteškoće u dobivanju sirovina, kao i druge probleme i poremećaje, uključujući, bez ograničenja: rat, nemire, sukobe rada, požara, poplave, oluje, nesreće, nedostatka goriva ili energije, nedostatak prometnih prepreka ili prekida na moru i kvara ili prekida bilo koje vrste, u smislu naših postrojenja ili opreme koja se smatraju potrebnim za ispunjenje obveza iz našeg sporazuma.